מתוך הבלוג

דברים לעשות בפורטוגל עם הילדים

דברים לעשות בפורטוגל עם הילדים

היינו בפורטוגל עם ילדים פעמיים עכשיו. אמרתי את זה בעבר ואני אגיד את זה שוב, זו אחת המדינות הידידותיות ביותר למשפחות באירופה, ואיפשהו אני תמיד ממליץ לאנשים שמחפשים חופשה. היינו פעמיים עכשיו והיו לנו כמה מהחופשות המשפחתיות הטובות ביותר שלנו בפורטוגל!

פורטוגל מעבר להיותה פנינת נדל״ן אשר מושכת לא מעט משקיעים לעיר שמחפשים נדל״ן בפורטוגל, היא גם אחד המקומות היפי ביותר לטיייל עם תרבות עשירה, חופשים מדהימים והיסטוריה מרתקת.

בטיול הראשון שלנו לפני כמה שנים, התמקדנו במרכז פורטוגל תוך ערבוב של חופשה בעיר ליסבון עם טיול תרבותי וחוף מרגיע לסינטרה. ואילו בחופשה המשפחתית האחרונה שלנו, חקרנו את האלגרבה בחוף הדרומי של המדינה!

שני הביקורים היו שונים לגמרי וניתן היה לשלב אותם לטיול ארוך יותר ברחבי פורטוגל עם ילדים. השכרת רכב יכולה להיות דרך מדהימה לחקור בטיול ממושך, אולם התחבורה הציבורית היא גם די טובה.

פורטוגל נמצאת 4 שעות טיסה מישראל, מה שהופך אותה ליעד קל להגיע עם כל המשפחה לטיול. הילדים שלנו אהבו את הטיול ואני אישית אהבתי את החוויות המגוונות שפורטוגל מציעה.

מחקור טירות עתיקות, לשיטוט ברחובות המרוצפים הצרים של ליסבון, שלא לדבר על החופים המפוארים של האלגרבה, יש כל כך הרבה דברים לעשות עבור כל סוגי המשפחות. אם יש לכם הרבה זמן לחופשה תוכלו לשלב אותו גם עם טיול לאזורים שהיא טיסה די משתלמת וקצרה מהיבשת פורטוגל.

אגב, כנראה שנבחר בליסבון לחופשה משפחתית אם אתה משווה את ליסבון לפורטו, מכיוון שלליסבון קל יותר להגיע ומציעה אפשרויות נוספות לכולם.

הפורטוגלים מסבירי פנים להפליא של תיירים ובפרט, הם נהדרים עם ילדים מהניסיון שלנו. כמעט כל אדם שפגשנו לקח את הזמן לשוחח עם הילדים שלנו וליצור איתם אינטראקציה, מה שהפך את חווית הטיול המשפחתית למהנה כל כך.

יצרנו את המדריך הזה לפורטוגל עם ילדים! אתה יכול לבחור להתמקד באזור אחד שאתה מעוניין בו, או להפוך אותו ל-10 ימים בפורטוגל או אולי לבלות כמה שבועות של חקר. סיקרנו הכל מחופשת החוף הטובה ביותר בפורטוגל ועד סוף שבוע בפורטוגל, קריאה נעימה!

דברים לעשות בפורטוגל עם ילדים

פארו, אלגרווה עם ילדים

התחלנו את הטיול האחרון שלנו בפארו ונשארנו באחת הווילות הכי ידידותיות למשפחות בפורטוגל. במרחק של חצי שעה נסיעה בלבד משדה התעופה, Quinta De Lagos הוא המקום המושלם להתחיל בו טיול לפורטוגל עם פעוט או ילד צעיר.

הקהילה הסגורה היא אזור רחב ידיים ומלא בטיילות עטורות עצים, מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים, שלא לדבר על גישה לכמה חופים מבודדים לחלוטין.

התארחנו ב-Martinhal Quinta, הידוע כמי שמציע כמה מהחופשות הידידותיות ביותר לילדים בפורטוגל, למעשה, הייתי אומר בשמחה באירופה מניסיוני. הווילות בתוך המתחם הן בבעלות פרטית, אולם הן מנוהלות על ידי Martinhal ולכולן אותם מתקנים ומיתוג.

המקום הטוב ביותר לחופשה משפחתית בפורטוגל

מרטינהל מתמחים ב”חופשה הראשונה של התינוק” והכל מקלה על משפחות. יש להם קטלוג של פריטים שהם יכולים להיות מוכנים ומחכים בוילה. מכיסאות גבוהים ועד סירים, חיתולים וכן הלאה. השהות ב-Martinhal Quinta גרמה לנו להרגיש שההורים והילדים טופלו. לפעמים האיזון יכול להיות יותר מדי בדרך זו או אחרת.

היה לנו כל מה שהיינו צריכים בתוך הווילה שלנו עם שלושה חדרי שינה. זה היה נכס גדול ויפה עם חלל פתוח, מטבח אופנתי וכמובן בריכת שחייה פרטית. מדרגות השיש המתפתלות היפות היו התכונה המושכת את העין מכולן, שבדרך כלל מאייתת על סיכון לילדים, אולם למרטיןל היה שער בשני קצותיו כדי לשמור על בטיחות הילדים הקטנים.

אם הווילה לא הספיקה, היו לנו את כל המתקנים של אתר נופש רגיל בתוך Martinhal. האזור מרגיש מגורים במובנים מסוימים, כמעט כמו הגרסה הפורטוגזית של Wisteria Lane! מבנים ים תיכוניים בצבעי פסטל לאורך רחובות מרוצפים עם פרחים ורודים פוקסיה מחוץ לכל בית.

מעבר לווילות, יש למרטהאל אזור מרכזי בו יש בר/מסעדה, בריכת שחייה מחוממת ואזור משחקי טרמפולינה לילדים. יש גם בריכת שחייה מקורה ומחוממת לימים קרירים יותר, אולי בחופשת חורף בפורטוגל! הילדים נהנו שעות של כיף ומאוד נאבקנו כדי להעביר אותם מעבר למרטין, אז זה בהחלט היה חלק רגוע מהטיול שלנו.

מועדון ילדים פורטוגל

כשאנחנו יוצאים לחופשה אנחנו לא מהסוג של הורים שמוציאים את הילדים שלנו כשאפשר, אבל הבת שלנו פשוט אוהבת ללכת למועדון הילדים, במיוחד במרטין. הייתה להם תוכנית מדהימה של פעילויות, מציורי פנים, ועד אומנויות ומלאכות. זו דרך כל כך נחמדה לקבל הפסקה כהורים, אפילו זו רק לארוחת צהריים או לטיול נחמד על החוף.

אזור שמסביב

בילינו את הערבים שלנו בחקר מסלולי ההליכה המקומיים. עם זאת, אתה יכול גם לבדוק את מסלולי ההליכה הטובים ביותר בפורטוגל. אהבתי לחלוטין את הגשר הארוך על פני השפך אל החוף. בכל כך הרבה חופים לאורך החוף בפורטוגל יש טיולי הליכה, אידיאליים לרכיבה על אופניים או לדחיפת עגלה. היו מעט מאוד אנשים על החוף אז זה היה פשוט שממה מהממת עד כמה שהעין יכולה לראות.

נקודה אהובה נוספת עלינו קרובה לMartinhal Quinta הייתה הצריף, זה היה גם על שפך הנהר שהיה בו חוף מעשה ידי אדם. זה היה אזור כל כך נקי ומסודר ומושלם לילדים קטנים, במקום הגלים המתנפצים של האוקיינוס ​​האטלנטי הפראי. על החוף הקטן מחוץ לצריף היו לוחות עמידה וטונה של סירות רוכלות בכל הצורות והגדלים. ממכוניות קטנות ועד ברבורים ענקיים, זה בהחלט היה אטרקטיבי לילדים.

הם מגישים אוכל נהדר ב-The Shack ואני חייב להודות שהיה כל כך נחמד לשבת שם ולראות את השקיעה בזמן שהילדים שיחקו. האוכל מוגש רק עד 19:00, אז הקפידו להגיע בזמן אם אתם מתכננים לבקר.

SAGRES, אלגרווה עם ילדים

בשלב השני של הטיול האחרון שלנו בפורטוגל, נסענו הלאה אל אלגרבה. מרטינהל סידר את ההעברה שלנו לנכס אחר שלהם בסאגרס. למרות שאם אתה בטיול ברחבי פורטוגל, זה לא מרחק רב לנסוע. במרחק של שעה וחצי בלבד משדה התעופה של פארו, זהו אחד מאתרי הנופש הטובים ביותר בפורטוגל.

Sagres נמצאת על חצי אי זעיר בקצה הדרומי הרחוק ביותר של פורטוגל. בשל הגיאוגרפיה שלו, יש באזור תערובת של חופי גלישה וגם של חופי גלישה קצת יותר רגועים וטובים יותר למשפחות. החוף ממש מול Martinhal Sagres Beach Resort Hotel אידיאלי לקטנטנים. המים רגועים, החוף בתולי והנופים של האי ממש מולו הם החלק המרכזי של המופע מה שהופך אותו מושלם לחופשה באלגרבה.

מבין כל המקומות שביקרנו בהם, Martinhal Sagres, הוא אחד מאתרי הנופש המשפחתיים הטובים ביותר בפורטוגל ואחד המקומות האהובים עלינו בכל הזמנים, כנראה בעולם בכל הנוגע לידידותיות לילדים. הסיבה היא שזה ממש על חוף הים, כלומר לא היה לנו הליכה כדי להגיע לשם. כמו כן כל המתקנים היו פשוט מושלמים למשפחות.

המקום הטוב ביותר לחופשה משפחתית בפורטוגל
זהו אתר נופש רחב בהרבה משאר נכסי מרטין, אבל היה בו כל מה שאתה יכול לרצות. התארחנו בוילה עם שני חדרי שינה. היו לו דלתות הזזה מדהימות מתקרה עד רצפה עם מרפסת כדי להשקיף על הנופים. כשצד אחד פונה מזרחה והשני מערבה, היה לנו מקלט קטן משלנו לתפוס גם את הזריחה וגם את השקיעה.

היה גם סופרמרקט באתר כדי שנוכל להצטייד ולהכין את הארוחות שלנו אם נרצה לחסוך מעט באכילה בחוץ. עם זאת, ל-Martinhal Sagres יש את כל היתרונות הרגילים של מלון, עם ארוחת בוקר, חצי פנסיון וחופשה משפחתית הכל כלול בפורטוגל כאפשרויות.

עשינו חצי פנסיון כך שאפשר לנו לצאת ולחקור במהלך היום, ולחזור בערבים כשהילדים היו עייפים מדי להרבה דברים אחרים. בכל פינה בנכס יש מגרש משחקים, או בור חול, שלא לדבר על הטרמפולינה האייקונית.

היו שם המון מסעדות מדהימות, בר ואפילו ברביקיו מוקפץ. עבור כל חלל בMartinhal Sagres, תמצאו משהו לילדים. בין אם זה מגרש משחקים או אזור עם מישהו שישגיח על הילדים בזמן שאתה מסיים את הארוחה שלך, הם חשבו על המקום כל כך טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *