מתוך הבלוג

שילוט פנים: יתרונות שכדאי להכיר

שילוט פנים: יתרונות שכדאי להכיר

חלק מבעלי העסקים מתרשמים שלשילוט פנים (אם כי שימושי) יש פחות השפעה משילוט חיצוני. אחרי הכל, התצוגות המותקנות מחוץ לבניין הן שמביאות אנשים פנימה, נכון?

אמנם זה נכון ששילוט חיצוני חשוב למשיכת לקוחות לעסק, אך שילוט פנים יכול לעזור לשפר את חווית הלקוח הכוללת, ולהגדיל את הסבירות למבקרים לחזור.

תחשוב על זה… אם אנשים יוכלו ללמוד על הארגון שלך, לגלות מידע מועיל ולנווט בבניין שלך בקלות – הכל רק על ידי קריאת השלטים שתלויים בבניין שלך – הם ייצאו עם רמת שביעות רצון גבוהה בהרבה.

זו הסיבה שבעלי עסקים צריכים להקדיש יותר מחשבה לתצוגות שהם תולים בתוך הבניינים שלהם.

על ידי השגת מגוון רחב של שילוט פנים אטרקטיבי, קריא ותואם (במידת הצורך), ארגונים יכולים להציג תדמית חיובית של עצמם ללקוחות הנוכחיים והעתידיים.

בנוסף, פעולה זו מאפשרת לך להפיק מספר יתרונות שאולי לא שקלת…

אך ראשית, כדאי לבדוק בדיוק אילו אפשרויות עומדות לרשותכם בכל הנוגע להתקנה של שילוט פנים.

דוגמאות לשילוט פנים

שילוט פנים הוא קטגוריה רחבה, ולכן לא צריך להפתיע לגלות שסוגים שונים של תצוגות נכללים בקבוצה זו.

  • שלטי מידע – תצוגות אלו מספקות למבקרים מידע חשוב, כגון אפשרויות תפריט ושעות פעילות.
  • שלטי הכוונה – שלטים אלו נועדו לסייע באיתור דרכים, כגון מדריכים ומדריכים.
  • שלטי זיהוי – שלטים אלו, שחייבים לעמוד בהנחיות ADA, משמשים לזיהוי חללים קבועים, כגון שירותים ואזורים אחרים ששומרים על אותה מטרה למשך יותר מ-7 ימים.
  • שלטי מיתוג – תצוגות אלו משמשות לתמיכה במאמצי המיתוג של הארגון ועשויות לכלול לוגו חברה, שם ו/או ערכת צבעים.
  • חשוב לציין שהרשימה לעיל אינה ממצה, שכן כל תצוגה המותקנת בתוך בניין נחשבת אז לשילוט פנים. עם זאת, אלו הם הסוגים הנפוצים ביותר בהם משתמשים בעלי עסקים במתקנים שלהם.

למה זה חשוב?

בחירת השלטים הנכונים להתקנה בבניין שלכם מאפשרת לכם לקצור מספר יתרונות ולהעלות את הארגון שלכם לגבהים חדשים. וכשאתה לוקח את זה צעד קדימה ותוודא שהמסכים שלך עומדים בתקני תאימות ADA, אתה תהנה מיתרונות גדולים עוד יותר.

רק שקול את הדברים הבאים…

היתרונות של שילוט פנים

הנה כמה מהסיבות הגדולות ביותר שבגללן כדאי להצטייד בעסק או בארגון שלך בשילוט פנים תואם ADA:

1) שילוט פנים עוזר במיתוג.

יצירת רושם ראשוני חשובה ביותר, במיוחד כאשר הארגון שלך מקבל מבקרים חדשים באופן שגרתי. על ידי התקנת שלטים מותאמים אישית בכל הבניין שלך, במיוחד בלובי או באזור קבלת הפנים, אתה יכול לייצג את המותג שלך טוב יותר.

מלבד המסרים והטקסט בפועל, אתה יכול להתאים אישית את השלטים האלה עם הלוגו שלך, הסלוגן, צבעי החברה וכל דבר אחר שהיית רוצה שאנשים יקשרו למותג שלך. קיום אלמנטים כאלה בכל השלטים שלך (או לפחות ברובם) מחזק את זהות המותג שלך במוחות הלקוחות שלך.

כתוצאה מכך, סביר יותר שאנשים ישמרו על הארגון שלך בראש.

2) הוא מספק פרסומות ומידע פנימיים.

זה שכבר יש לך לקוחות בבניין לא אומר שאתה עדיין לא יכול לפרסם להם ביעילות. לדוגמה, אתה יכול למשוך את תשומת לב הלקוחות שלך למכירות או מבצעים מסוימים שאתה מקיים. אם אתה מציב שלטים במתקן רפואי, אתה יכול לספק לאנשים מידע על מניעת סוג מסוים של מחלה.

יש עדיין הרבה אפשרויות לתת לאנשים מידע חשוב אחרי שהם כבר חצו את הסף שלך.

3) זה משפר את האווירה הכללית שלך.

גרפיקת קיר, ציורי קיר ושילוט יכולים באמת לעזור להחיות את החלל שלך. למרות שבהחלט יש לזה גם יתרונות מיתוגיים, זה פשוט נחמד שאין הרבה קירות ריקים וקרים שמקיפים את הלקוחות והמבקרים שלך בכל עת.

על ידי שילוב שילוט פנים צבעוני ואטרקטיבי בכל המתקן שלך, אתה יכול לגרום למבקרים שלך להרגיש רצויים יותר ולשפר את התפיסה שלהם לגבי החברה שלך. בנוסף, זה יוצר סביבה נעימה יותר עבור העובדים שלך.

4) זה מאפשר לך ליצור תחושה עונתית.

שלטים מורידים בקלות ומוחלפים להחלפה על בסיס קבוע. כתוצאה מכך, אתה יכול לשנות את כל התחושה של העסק שלך מעונה לעונה פשוט על ידי החלפת השילוט שלך!

לדוגמה, אם יש תצוגות לא חיוניות שבהן אתה משתמש לקידום מכירות וחגים, שקול להתאים אותן לפי המפרט המדויק שלך.

5) זה מסייע לך להשיג תאימות ל-ADA.

אתה נדרש על פי החוק הפדרלי על פי חוק האמריקנים עם מוגבלויות להחזיק סוגים מסוימים של שילוט בבניין שלך. זה כולל שילוט המציין אזורים נגישים לנכים, חדרי רחצה, מלתחות ועוד. אינך יכול להבטיח את תאימותך ל-ADA אלא אם כן אתה עובד עם ספק מיוחד של שלטים העומדים בתקנות ADA.

בהיעזרות בעסק בעל מומחיות בתקנות ADA, תוכלו לקבל שילוט פנים איכותי בעל הגופן, הצבעים ושאר האלמנטים המתאימים.

לסיכום

למרות שזהו שילוט חיצוני שמכניס אנשים לבניין, זה שילוט פנימי שגורם להם להישאר.

אם אין לך תצוגות אטרקטיביות ומועילות בבניין שלך, אתה מסתכן בהיתקלות במספר בעיות, כולל…

מבקרים שעוזבים את המתקן שלך לאחר שהתוסכלו מהנחיות גרועות
אנשי הצוות מופגזים בשאלות מאלה שלא מכירים את המתקן שלך
אנשים עם מוגבלות מרגישים מנוכרים שהשילוט שלך לא מספק להם את אותה גישה
עם זאת, על ידי השקעת זמן ומשאבים בשלטים חדשים, אתה יכול למנוע בעיות כאלה וליצור סביבה חמה, מסבירת פנים, קלה לניווט עבור כל מי שנכנס למתקן שלך.

למידע נוסף על שילוט הפנים למשרדים לחצו כאן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *