מתוך הבלוג

הדרכת עזרה ראשונה להורים ומטפלים

עזרה ראשונה להורים

מכירים עזרה ראשונה?

אם יש לך ילד בטיפולך ותשובתך הייתה לא, או שענית בחיוב אפילו ברמז קלוש של היסוס זו אחת הסיבות מדוע חשוב שכל הורה יעבור קורס החייאת תינוקות?

סקר שנערך מצא כי 25% מההורים לא היו בטוחים שהם יכולים לבצע החייאה לילד שלהם. בעוד שניים מכל חמישה הורים לא היו בטוחים שהם יכולים להציל ילד טובע.

מדוע הורים ומטפלים צריכים ללמוד עזרה ראשונה?

על הורים ומטפלים מוטלת חובת זהירות כלפי ילדיהם, ומטבע הדברים, אתם רוצים להבטיח שהם יישארו בטוחים ובריאים בכל עת. אז אמנם הכשרה בעזרה ראשונה עשויה להיות אחת המשימות האלה שדחית, אבל להורים ומטפלים זה חיוני. ילדים סומכים עליך שתדע מה לעשות אם הם נפגעים.

בסופו של יום, ידע בעזרה ראשונה נותן לך כוח כהורה או מטפל להגן על המשפחה והאהובים שלך. סביר להניח שזה גם יהפוך את השכיחות של מקרה חירום של עזרה ראשונה לפחות מלחיץ, מכיוון שאתה תדע מה לעשות.

מהם היתרונות של הדרכת עזרה ראשונה להורים ומטפלים?

  • היכולת להתחיל החייאה או להתחיל בטיפול בפצעים לפני הגעת האמבולנס. זה מוביל לטיפול מהיר יותר בפצעים, נקעים ופציעות אחרות, ויכול להיות גם תהליך ריפוי מהיר.
  • הבנת סיכונים והיכולת למנוע מצבים מסוכנים, בין אם זה אומר הפחתת הסיכונים לפציעה סביב הבית שלך או כשאתה בחוץ עם ילדיך (מגרשי משחקים, חוף, מקומות ספורט).
  • שקט נפשי בידיעה שציידתם את עצמכם במיומנויות הנדרשות כדי להגיב למקרי חירום של עזרה ראשונה שעלולים להתרחש בתוך הבית או מחוצה לו.
  • היכולת לשמור לא רק על הילדים אלא על כל המשפחה שלך בטוחה.

מהן התאונות והפציעות הנפוצות שקורס עזרה ראשונה יכול להכין את ההורים והמטפלים אליהן?

ילדים מוצאים את עצמם לעתים קרובות קורבן למספר פציעות נפוצות או מצבי חירום רפואיים. למרות שכיח, אנו מאמינים שהידע כיצד להגיב אליהם אינו כה נפוץ.

  • מַחֲנָק
  • אַסְתְמָה
  • אנפילקסיס ואלרגיות
  • שברים, נקעים ומתיחות
  • נשיכות ועקיצות

מקרה מבחן: חייו של אלקימוס ביץ’ ניצלו באוסטרליה

סיפור עזרה ראשונה לאחרונה מספק מקרה מושלם. אמא של אלקימוס נאלצה לבקש עזרה מאדם זר מכיוון שבנה בן ה-7 חודשים נחנק.

ברט, עובד במשרד המכירות בחוף אלקימוס ואב בעצמו, הצליח לבצע עזרה ראשונה חירום ולנקות את דרכי הנשימה של התינוק. למרבה המזל, הוא סיים לאחרונה קורס עזרה ראשונה, לו הוא זיכה את היכולת להציל את חייו של הילד.

האם סיימה שלושה קורסי עזרה ראשונה לפני כן, אך הצהירה כי היא חשה בפאניקה ומרגשת מכדי לחשוב בבהירות. מקרה זה מדגיש את החשיבות של כל חברי הציבור הרחב, כולל הורים ומטפלים בילדים צעירים, בעלי הכשרה עדכנית לעזרה ראשונה.

אילו קורסי הכשרה לעזרה ראשונה יכולים הורים ומטפלים לקחת כדי להיות מוכנים לעזרה ראשונה?

קורס התנהלות בטוחה

קורס בסיסי לתמיכה בחיים המיועד לצרכי משפחות קורס עזרה ראשונה זה הותאם על מנת להעניק להורים ובני משפחה מיומנויות וידע מצילי חיים עבור המסגרת הביתית. קורס זה מכסה כיצד למזער את הנזק הנגרם מתאונות בלתי צפויות ברחבי הבית.

קורס עזרה ראשונה למטפלות

קורס עזרה ראשונה זה תוכנן במיוחד עבור מטפלים, מורים ועובדי טיפול בילדים, כמו גם הורים לילדים צעירים. קורס זה מכסה את כל דרישות ההשכלה לעזרה ראשונה, אנפילקסיס וניהול אסטמה.

קורס החייאה המכסה מיומנויות וידע חיוניים להצלת חיים

קורס החייאה זה מלמד את המשתתפים כיצד לבצע החייאה ולשמור או לשחזר את הנשימה ואת זרימת הדם לנפגע. כל הטכניקות הספציפיות למתן החייאה למבוגרים, ילדים ותינוקות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *