מתוך הבלוג

ימי גיבוש לעובדים 10 רעיונות מהנים במיוחד

ימי גיבוש לעובדים

מתוך הכרה שלכל עובד יש תחומי עניין ותחביבים ייחודיים משלו, נסו לתכנן ימי גיבוש לעובדים המדברים לכולם. לאוהבי ספורט, נסה טורנירי כדורגל או כדורעף או אתגר כושר. הזמינו את כל המשפחה למסיבות קיץ או חג. מרגיש שזה מסובך מדי בשביל לצאת מהמשרד? תהנה בכל מקרה עם תחרויות תחפושות בפורים. אם חלק מהעובדים שלך הם חלק מקהילות אתניות שונות, יוזמות מגוונות יכולות להכיר בחגים ואירועים תרבותיים. פרויקטים של שירות התנדבותי או תרומת דם פופולריים גם בקרב העובדים. הגבול היחיד הוא הדמיון שלך.

10 ימי גיבוש לעובדים שכדאי לנסות

1. מועדון הליכה בצהריים

אולי כולם יכולים לחבוש כובעים ולהתחרות על ספירת הצעדים כשאתם עוברים בשכונה בהפסקת הצהריים שלכם. הליכה היא דרך נפלאה להכיר חברים לעבודה מבלי להזיע יותר מידי.

2. יוגה או טאי צ’י

ניתן לתרגל מתיחות עדינות אלו על ידי אנשים בכל הגילאים. פנה מקום בחדר ישיבות גדול, מצא מדריך מוכן – או אפילו עקוב אחר סרטון הדרכה באינטרנט.

3. בישול

מה יכול להיות יותר מגבש – ומהנה – מפעילות קולינרית? בחרו קטגוריית מזון ותנו לאתגר להתחיל. לחלופין, נסה לעשות שיעור בישול ביחד. אתה יכול לשכור שף שיוביל אותך בהכנת ארוחה שלמה, ולשבת ביחד כדי ליהנות מארוחה טובה.

4. סדנת אימפרוביציה

בין אם אתם שוכרים איש מקצוע שיוביל את הכיתה, או תעשה גרסה ביתית בחדר הישיבות, אימפרוב הוא חוויה אינטראקטיבית ששוברת מחסומים ומסייעת לעובדים לבנות אמון.

5. טורניר משחקי לוח

ארגן משחק לוח או טורניר משחקי קלפים לכל קבוצה לקצת כיף במשרד. אולי אפילו תרצה לכלול פרסים!

6. התנדבו יחד

כנסו קבוצה והקדישו זמן למטבח מקומי, השתתפו במבצע ניקוי קו החוף באזורכם או צרו סלי שי לבתי חולים לילדים במהלך החגים.

7. חדר בריחה

חדרי בריחה יכולים לדמות שיתוף פעולה משרדי – הם בונים את אותן כישורי מנהיגות, עבודת צוות, היגיון וסבלנות. לא פלא שהם הפכו לתרגיל פופולרי לבניית צוות!

8. ערב קריוקי

לא יכולת למצוא דרך טובה יותר להוציא אנשים מהקונכייה שלהם מאשר לגרום להם לשיר מול חבריהם לעבודה. אתה יכול אפילו לערוך תחרות ידידותית לביצועי הקריוקי הקבוצתיים הטובים ביותר. מיותר לציין: זה עובד הכי טוב עבור קבוצה מוחצנת יותר!

9. שיעור ציור

זוהי דרך מצוינת לעובדים להתעדכן על משקה תוך ביטוי היצירתיות שלהם (עם קצת עזרה ממדריך). אתה יכול למצוא שיעורי ציור במקומות שונים ברחבי הערים הגדולות.

10. משחק ספורט

רכז את הקבוצה וצא אל מגרש הכדורסל או כדורגל או שיט בקייאקים. איזו דרך נהדרת לעודד רוח צוות!

לסיכום
עם הרעיונות המהנים האלה לפעילויות חברתיות עם עובדים, אתה מוכן ליצור תרבות חברה נהדרת שמזינה את רווחת העובדים, עבודת צוות ומעורבות עובדים. ומי יודע? בעוד 1-2 שנים, ייתכן שתמצא את החברה שלך ברשימה הבאה של “10 המקומות הטובים ביותר לעבוד בישראל”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *