מתוך הבלוג

מה לעשות כשתסיים את הפאזל שלך

מה לעשות אם פאזל בסיום ההרכבה

מהרגע שאתה שם יד על הקופסה, פאזלים מספקים שעות של שמחה אינסופית – אתה שופך את כל החלקים על השולחן, מעמיד את הגחמות לצד אחד ונותן לעולם לעבור תוך כדי שאתה מחבר את הפאזלים. בין אם מדובר על שעות, או אפילו ימים לאחר מכן, אין תחושה אחרת שדווקא התחושה של הישג כאשר אתה בוהה בפאזל שלך הושלמה על השולחן… אבל עכשיו מה אתה עושה?

לפעמים אנחנו מבלים כל כך הרבה זמן עטופים בריגוש של ביצוע החידות שלנו עד שאנחנו מגיעים לסוף ואנחנו לא ממש בטוחים מה לעשות הלאה. למרבה המזל יש לנו כמה רעיונות בשבילך, בפעם הבאה שאתה תקוע עם מה לעשות לאחר שתסיים את הפאזל שלך.

צלם תמונות עבור מדיה חברתית

שום דבר לא אומר ‘הרגע סיימתי את הפאזל שלי ואהבתי כל דקה ממנו’ כמו תמונה ישנה וטובה לפייסבוק או לאינסטגרם שלך! בין אם אתה פוסטר של פאזל מדי פעם, או שכל האינסטגרם שלך מוקדש לפאזלים, הקהילה התמוהה מאוד אוהבת לראות את מה שיצרת.

אל תשכח לפרסם כיתוב ממש טוב – אולי מה נתן לך השראה לעשות את הפאזל הספציפי הזה, כמו חופשה משפחתית או יצירת אומנות יפה שחיבה לך? איך הרגשת כשחיברת את הפאזל הזה, שמח, רגוע, נרגש? לחלופין, אם אתה חושב על עצמך כמבקר חידות, אתה יכול לפרט כמה קשה מצאת את הפאזל ולתת לו ציונים מתוך עשרה.

אל תשכח לתייג את תמונות שלך ולשלוח לנו זה יכול לזכות אותך בעד 20% הנחה עם הקניה הבאה.

שמור אותם לעוד פעם

איסוף פאזלים זה דבר! ומעריצי וונטוורת’ הם מהאספנים הנלהבים ביותר של פאזלים שאנו מכירים! (האם ידעת שלשגריר שלנו ג’ים יש יותר מ-280 חידות!)

אם נהניתם במיוחד מהפאזל שלכם, או אולי זו הייתה מתנה אישית מיוחדת מאדם אהוב, אז הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להחזיר בזהירות את כל החלקים בשקית הכותנה, לתוך הקופסה, ולהניח במקום בטוח מוכן. להשלים זמן אחר. הדבר הטוב ב-Wentworth Puzzles הוא שהם עמידים במיוחד, כך שניתן לעשות זאת שוב ושוב ולהוקיר אותם במשך שנים רבות.

תרמו לחבר, קרוב משפחה או ארגון צדקה

עבור אנשים מסוימים, יש יותר מדי פאזלים ברשימת ה’מטלות’, כך שברגע שהיא הושלמה היא עוברת לרשימת הבא! עם זאת, אם שמרתם את כל הפאזלים שלכם לאחר שהשלמתם אותם, ובכן, ייתכן שהבית שלכם ימלא בקרוב על גדותיו בקופסאות פאזל! אז החידות המוכנות חייבות ללכת לאנשהו…

זה המקום שבו אתה יכול לשקול להעניק את הפאזל שלך במתנה לחבר או לבן משפחה כדי שהם יוכלו ליהנות בדיוק כמוך. בגלל יתרונות התודעה שלהם, פאזלים יוצרים מתנות נפלאות ואנו בטוחים שאדם אהוב ישמח מתנה מתחשבת.

רעיונות אחרים כוללים החלפה עם חובבי פאזלים אחרים – כך תוכל לנסות גם את הפאזלים שלהם! לבסוף, אולי תשקול לתרום את הפאזל שלך לארגון צדקה או לבית אבות מקומי

תפרק אותם!

אוקיי אז זה אולי נראה כמו הצעה מוזרה…. אבל זה מה שאיש לא אחר מאשר יו ג’קמן עושה כשהוא מסיים את אחת מהפאזלים שלנו! אחרי 4 חודשים של עבדות, הוא סוף סוף מציב את החלק האחרון של פאזל אדיר של 1500 חלקים, רק אז רגעים מאוחר יותר כדי לקמט את הפאזל להרבה חתיכות זעירות תוך כדי צחוק.

אם תחליט לעשות זאת, נסה לא להיות נלהב מדי, כי אתה לא רוצה לפגוע בכמה מחלקי הפאזל העדינים יותר. כמו כן, וודאו שהשטח מכיל כך שתוכלו למצוא את כל החלקים לאחר מכן, זה יהיה ממש חבל אם תבואו לעשות את הפאזל שוב וחסרה חלק!

למסגר אותם

הצעה קצת יותר שפויה לסיום. מסגור הפאזל המוגמר שלך הופך לפופולרי מאוד. אחרי הכל פאזל הוא בדיוק כמו יצירת אמנות, ועבדת קשה כדי ליצור אותו, אז למה שלא תציג אותו בגאווה על הקיר שלך?

אנו נשאלים כל הזמן על ידי לקוחות כיצד למסגר את הפאזל שלהם ולכן יצרנו את המדריך הזה שלב אחר שלב כיצד למסגר את פאזלים של 250 חלקים עם המסגרת הזו שאנו מוכרים במיוחד עבורם.

כמובן שאלו רק קומץ רעיונות של מה אתה יכול לעשות עם הפאזלים שלך לאחר שתסיים אותם – האם אתה עושה משהו אחר? למה שלא תפרסם תמונה שלו ברשתות החברתיות ותתייג אותנו כדי שנוכל לראות מה אתה עושה עם הפאזלים שהושלמו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *